Homeຂ່າວຕ່າງປະເທດກຳປູເຈຍຂຶ້ນຄ່າແຮງຂັ້ນຕ່ຳ ໃຫ້ກຳມະກອນຕັດຫຍິບ ເປັນ 153 ໂດລາຕໍ່ເດືອນ ເລີ່ມຕົ້ນປີໜ້າ!

ກຳປູເຈຍຂຶ້ນຄ່າແຮງຂັ້ນຕ່ຳ ໃຫ້ກຳມະກອນຕັດຫຍິບ ເປັນ 153 ໂດລາຕໍ່ເດືອນ ເລີ່ມຕົ້ນປີໜ້າ!

Published on

ສຳນັກຂ່າວຣອຍເຕີ ລາຍງານໃນວັນທີ 29 ກັນຍາຜ່ານມານີ້ວ່າ ລັດຖະບານກຳປູເຈຍ ໄດ້ຕົກລົງອະນຸມັດຂຶ້ນຄ່າແຮງງານຂັ້ນຕ່ຳ ໃນພາກອຸດສາຫະກຳຕັດຫຍິບ ຈາກ 140 ໂດລາ ມາເປັນ 153 ໂດລາສະຫະລັດຯຕໍ່ເດືອນ (ປະມານ 1,237,000 ກີບ) ຊຶ່ງຈະມີຜົນບັງຄັບໃຊ້ ນັບຕັ້ງແຕ່ວັນທີ 1 ມັງກອນ 2017 ໂດຍການຕັດສິນໃຈດັ່ງກ່າວນີ້ ມີຂຶ້ນພາຍຫລັງທີ່ມີການຢຸດງານປະທ້ວງຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງ ເພື່ອຂໍຂຶ້ນຄ່າແຮງງານຂັ້ນຕ່ຳ ຂອງກຳມະກອນຕັດຫຍິບຢູ່ຕາມໂຮງງານແຫ່ງຕ່າງໆ ຊຶ່ງຕົວແທນຂອງຝ່າຍລັດຖະບານ, ຜູ້ປະກອບການ ແລະ ສະຫະພັນກຳມະບານ ໄດ້ມີການເຈລະຈາຫາລືກັນຢູ່ຫລາຍເດືອນ.

ທັງນີ້ ອຸດສາຫະກຳຕັດຫຍິບ ໄດ້ສ້າງວຽກເຮັດງານທຳໃຊ້ແກ່ຊາວກຳປູເຈຍເຖິງ 600,000 ຄົນ ແລະ ສ້າງລາຍຮັບເຂົ້າປະເທດໄດ້ເຖິງ 6​ ຕື້ໂດລາຕໍ່ປີ ຊຶ່ງການປັບຂຶ້ນຄ່າແຮງງານຂັ້ນຕ່ຳຄັ້ງນີ້ ກະຊວງແຮງງານກຳປູເຈຍລະບຸວ່າ ຈະຊ່ວຍຍົກມາດຕະຖານຄວາມເປັນຢູ່ຂອງກຳມະກອນຕັດຫຍິບ ແລະ ກະຕຸ້ນການຜະລິດອີກດ້ວຍ.

 

 
ຕິດຕາມເຮົາທາງFacebook ກົດຖືກໃຈເລີຍ!

ບົດຄວາມຫຼ້າສຸດ

ເມືອງຄູ່ແຝດ! ຂົວມິດຕະພາບລາວ-ໄທ ຕິດອັນດັບຂົວທີ່ງາມທີ່ສຸດໃນໂລກ

ອີງຕາມຂໍ້ມູນຈາກ Insider Monkey ເຊິ່ງປະເທດໄທຕິດຢູ່ໃນ ອັນດັບທີ 4 ແລະ ຂົວມິດຕະພາບ ລາວ-ໄທ ແຫ່ງທີ 3 (ຄໍາມ່ວນ - ນະຄອນພະນົມ)...

ລັດຖະບານ ຍີ່ປຸ່ນ ມອບພາຫະນະ, ອຸປະກອນ ແລະ ລົດກົນຈັກ ສ້ອມແປງຂົວ-ທາງ ໃຫ້ ກະຊວງ ຍທຂ

ໃນວັນທີ 9 ພະຈິກ 2026 ທີ່ລັດວິສາຫະກິດ ກໍ່ສ້າງທາງເລກ 8 ທີ່ນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ໄດ້ມີພິທີ ມອບ-ຮັບ ອຸປະກອນ ແລະ ລົດກົນຈັກ ສ້ອມແປງຂົວ-ທາງ...

JOYEE N01 ພ້ອມລຸຍຕະຫຼາດໂລກຢ່າງເປັນທາງການ!

ວັນທີ 28 ຕຸລາ ທີ່ຜ່ານມາ, China FAW (ສາຂາ Yancheng) ໄດ້ຈັດພິທີສະຫຼອງການຜະລິດ JOYEE N01 ຈຳນວນຫຼາຍ (Mass Production)...

ນວ ພົບການສໍ້ລາດບັງຫຼວງ ທັງໝົດ 31 ກໍລະນີ ຢູ່ນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ໃນນີ້ມີສວຍໃຊ້ຕຳແໜ່ງ 12 ຄົນ

ກອງປະຊຸມສະຫຼຸບວຽກງານກວດກາ 5 ປີ (2021-2025) ທົ່ວນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ຄັ້ງທີ IV ຈັດຂຶ້ນວັນທີ 6 ພະຈິກ 2026 ທີ່ຫ້ອງວ່າການປົກຄອງນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ໂດຍເປັນປະທານຂອງທ່ານ ວັນໄຊ...