Homeຂ່າວຕ່າງປະເທດກຳປູເຈຍປັບຂຶ້ນຄ່າແຮງງານຂັ້ນຕ່ຳ 140 ໂດລາຕໍ່ເດືອນ ສຳລັບກຳມະກອນຂະແໜງຕັດຫຍິບ

ກຳປູເຈຍປັບຂຶ້ນຄ່າແຮງງານຂັ້ນຕ່ຳ 140 ໂດລາຕໍ່ເດືອນ ສຳລັບກຳມະກອນຂະແໜງຕັດຫຍິບ

Published on

CAMBODIA-TEXTILE-LABOUR-PROTEST

ສຳນັກ​ຂ່າວ​ຕ່າງປະ​ເທດ ລາຍງານໃນວັນ​ທີ 8 ຕຸລາຜ່ານມານີ້ວ່າ ທ່ານ ອິດ ຊຳ​ເຮັງ ລັດຖະມົນຕີ​ວ່າການ​ກະຊວ​ງ​ແຮ​ງງານກຳປູ​ເຈຍ ​ໄດ້ອອກມາເປີດເຜີຍເຖິງແຜນການຂອງລັດຖະບານ ໃນການ​ປັບ​ຂຶ້ນ​ຄ່າ​ແຮງ​ງານ​ຂັ້ນຕ່ຳ​ ສຳລັບຜູ້ອອກແຮງງານໃນຂະແໜງອຸດສາຫະກຳຕັດຫຍິບ ຈຳນວນ 140 ​ໂດ​ລາ​ຕໍ່ເດືອນ ນັບຕັ້ງ​ແຕ່​ປີໜ້າເປັນຕົ້ນໄປ ເພື່ອເຮັດໃຫ້ຊີວິດການເປັນຢູ່ຂອງຜູ້ອອກແຮງງານດີຂຶ້ນ.  ແນວໃດກໍຕາມ, ການປັບຂຶ້ນຄ່າແຮງງານຂັ້ນຕ່ຳດັ່ງກ່າວນັ້ນ ແມ່ນຍັງຕ່ຳກ່ວາລະດັບທີ່ສະຫະພັນກຳມະບານກຳປູເຈຍຮຽກຮ້ອງ ໃນຈຳນວນ 160 ໂດລາສະຫະລັດຕໍ່ເດືອນ.

ບົດຄວາມຫຼ້າສຸດ

ເມືອງຄູ່ແຝດ! ຂົວມິດຕະພາບລາວ-ໄທ ຕິດອັນດັບຂົວທີ່ງາມທີ່ສຸດໃນໂລກ

ອີງຕາມຂໍ້ມູນຈາກ Insider Monkey ເຊິ່ງປະເທດໄທຕິດຢູ່ໃນ ອັນດັບທີ 4 ແລະ ຂົວມິດຕະພາບ ລາວ-ໄທ ແຫ່ງທີ 3 (ຄໍາມ່ວນ - ນະຄອນພະນົມ)...

ລັດຖະບານ ຍີ່ປຸ່ນ ມອບພາຫະນະ, ອຸປະກອນ ແລະ ລົດກົນຈັກ ສ້ອມແປງຂົວ-ທາງ ໃຫ້ ກະຊວງ ຍທຂ

ໃນວັນທີ 9 ພະຈິກ 2026 ທີ່ລັດວິສາຫະກິດ ກໍ່ສ້າງທາງເລກ 8 ທີ່ນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ໄດ້ມີພິທີ ມອບ-ຮັບ ອຸປະກອນ ແລະ ລົດກົນຈັກ ສ້ອມແປງຂົວ-ທາງ...

JOYEE N01 ພ້ອມລຸຍຕະຫຼາດໂລກຢ່າງເປັນທາງການ!

ວັນທີ 28 ຕຸລາ ທີ່ຜ່ານມາ, China FAW (ສາຂາ Yancheng) ໄດ້ຈັດພິທີສະຫຼອງການຜະລິດ JOYEE N01 ຈຳນວນຫຼາຍ (Mass Production)...

ນວ ພົບການສໍ້ລາດບັງຫຼວງ ທັງໝົດ 31 ກໍລະນີ ຢູ່ນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ໃນນີ້ມີສວຍໃຊ້ຕຳແໜ່ງ 12 ຄົນ

ກອງປະຊຸມສະຫຼຸບວຽກງານກວດກາ 5 ປີ (2021-2025) ທົ່ວນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ຄັ້ງທີ IV ຈັດຂຶ້ນວັນທີ 6 ພະຈິກ 2026 ທີ່ຫ້ອງວ່າການປົກຄອງນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ໂດຍເປັນປະທານຂອງທ່ານ ວັນໄຊ...