Homeຂ່າວຕ່າງປະເທດລັດຖະບານຫວຽດນາມປັບຂຶ້ນຄ່າແຮງຂັ້ນຕ່ຳ

ລັດຖະບານຫວຽດນາມປັບຂຶ້ນຄ່າແຮງຂັ້ນຕ່ຳ

Published on

ລັດຖະບານຫວຽດນາມ ຂຶ້ນຄ່າແຮງຂັ້ນຕ່ຳ 6% ເລີ່ມມີຜົນບັງຄັບໃຊ້ຕົ້ນເດືອນກໍລະກົດນີ້ ຫຼັງຈາກທີ່ບໍ່ມີການປັບຂຶ້ນຄ່າແຮງຂັ້ນຕ່ຳມາ 2 ປີ.

ສຳນັກຂ່າວໃນຫວຽດນາມ ລາຍງານວ່າ ຄ່າແຮງຂັ້ນຕ່ຳ ປັບຂຶ້ນ 6% ຕຽມມີຜົນບັງຄັບຕາມລະບຽບກົດໝາຍໃນວັນທີ 1 ກໍລະກົດ ນີ້ແລ້ວ ຫຼັງຈາກທີ່ລັດຖະບານຫວຽດນາມບໍ່ໄດ້ມີການປັບຄ່າແຮງຂັ້ນຕ່ຳມາເປັນເວລາ 2 ປີ, ເຮັດໃຫ້ປະຊາຊົນໃນຫວຽດນາມ ຈະໄດ້ຮັບຄ່າແຮງຂັ້ນຕ່ຳຂຶ້ນມາເປັນ 3.25 – 4.68 ລ້ານດົງຕໍ່ເດືອນ ຫຼື ປະມານ 140 – 201 ໂດລາຕໍ່ເດືອນ ນັບຕັ້ງແຕ່ວັນທີ 1 ກໍລະກົດ 2565 ເປັນຕົ້ນໄປ.

ສຳຫຼັບການປັບຂຶ້ນຄ່າແຮງຂັ້ນຕ່ຳຂອງລັດຖະບານຫວຽດນາມນັ້ນ ເພີ່ມຂຶ້ນອີກປະມານ 180,000 – 260,000 ດົງຕໍ່ເດືອນ, ເຊິ່ງຂຶ້ນກັບເຂດເງິນເດືອນ 4 ເຂດທີ່ລັດຖະບານຫວຽດນາມກຳນົດ ແລະ ຈະມີຜົນບັງຄັບໃຊ້ກັບລູກຈ້າງທີ່ໄດ້ຮັບຄ່າຈ້າງເປັນລາຍເດືອນ ແລະ ຄ່າຈ້າງເປັນລາຍຊົ່ວໂມງ.

ບົດຄວາມຫຼ້າສຸດ

ໄລຍະ 9 ເດືອນ ປີ 2026 ເສດຖະກິດຂອງລາວ ຂະຫຍາຍຕົວ ໃນລະດັບ 4,8

ການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແຜນພັດທະນາເສດຖະກິດ-ສັງຄົມ ແຫ່ງຊາດ ໃນໄລຍະ 9 ເດືອນ ປີ 2026 ໄດ້ດໍາເນີນໃນສະພາບການພາກພື້ນ ແລະ ສາກົນ ທີ່ຍັງສືບຕໍ່ເຄັ່ງຮ້ອນ, ຜັນແປຢ່າງສັບສົນ, ແຕ່ພາຍໃຕ້ການນໍາພາ-ຊີ້ນໍາ ຂອງກົມການເມືອງສູນກາງພັກ,...

ທ່ານ ທອງລຸນ ສີສຸລິດ ສົ່ງຄໍາອວຍພອນອັນອົບອຸ່ນ ເນື່ອງໃນໂອກາດວັນສະຖາປະນາ ສາທາລະນະລັດ ປະຊາຊົນຈີນ ຄົບຮອບ 77 ປີ

ວັນທີ 01 ຕຸລາ 2026, ສະຫາຍ ທອງລຸນ ສີສຸລິດ ເລຂາທິການໃຫຍ່ ຄະນະບໍລິຫານງານສູນກາງພັກປະຊາ ຊົນ ປະຕິວັດລາວ ປະທານປະເທດ ແຫ່ງ ສາທາລະນະລັດ...

ນາຍົກລັດຖະມົນຕີ ແຫ່ງ ສປປ ລາວ ຕ້ອນຮັບຮອງນາຍົກລັດຖະມົນຕີ, ລັດຖະມົນຕີວ່າການກະຊວງການຕ່າງປະເທດ ແຫ່ງ ລາຊະອານາຈັກໄທ

ໃນຕອນບ່າຍຂອງວັນທີ 1 ຕຸລາ 2026 ທີ່ ຫໍປະຊຸມແຫ່ງຊາດ, ພະນະທ່ານ ສອນໄຊ ສີພັນດອນ, ນາຍົກລັດຖະມົນຕີ ແຫ່ງ ສປປ ລາວ ໄດ້ຕ້ອນຮັບການເຂົ້າຢ້ຽມຂໍ່ານັບ...